Temat: n de winkel gelimiteer

Randy * herinnert zich nog steeds dat hij zijn eerste paar echte sneakers heeft gekocht, de Air Jordan 13 Flint. Sindsdien is hij een sneakerhead.

Een verzamelaar zijn tijdens het opgroeien in Zuid-Florida was niet eenvoudig. Randy www.rotulosalbir.es kon niet gemakkelijk naar een grotere stad om sneakers in de winkel te kopen, Nike Air VaporMax Dam dus hij zat vast door online te kopen. Maar hij was te traag en hij verloor altijd. Nike Air Max Tavas Dámské Uiteindelijk begon hij met het gebruik van browser-extensies die sneakers in zijn online wagen zouden stoppen zodra ze in de uitverkoop kwamen.

Toen sloeg hij de goudmijn: bots.

"Het is net alsof je een Lambo naast een Toyota Corolla plaatst," zei Randy, en hij vergeleek bots en uitbreidingen. "Een bot was sneller, het zou alles doen, toevoegen aan het winkelwagentje en uitchecken. Je zou informatie kunnen instellen en je creditcardgegevens erin kunnen zetten."

Uiteindelijk stopte Randy met zijn baan bij de slagman voor een lucratielere carriĂšre van doorverkoop van sneakers.

Neem de veelgevraagde Nike Air Odyssey Donne Adidas Yeezy Boost 350 V2, de sneaker van Kanye West. Als je het geluk had Nike Air Max 90 Womens Black een paar van de Zebra-kleuren in de winkel te pakken, zou je $ 220 plus belasting Nike Air Presto Dámské betalen. Bij sneaker-consignatiewinkel Flight Club ligt het tussen $ 1.250 en $ 2.50Nike Dunk SB Womens 0 per paar. Ebay heeft een paar voor $ 1.750. En op StockX, op de sneakerbeurssite, was de 52 weken hoog $ 3.072 per paar.

"Ik voel me slecht, maar ik vind het niet erg om door te verkopen," legde Randy uit. "Het is rot omdat je als verzamelaar de schoen wilt hebben en er geen overprijs voor betaalt, maar tegelijkertijd is het een drukte, mensen zijn hier aan het kantelen, dat is letterlijk hun taak."

"Mensen doen hier veel slechter dingen," voegde hij eraan toe. "Ik verkoop liever schoenen dan medicijnen verkopen."

Hacken van de sneakeroorlogen

In de winkel gelimiteerde limited edition Nike Air Presto Dam sneaker releases gaan meestal naar grotere steden zoals New York of Atlanta, Nike Air Max Thea Dam waar sneakercultuur vaker voorkomt. Als je bereid bent om vier dagen in de rij te Nike Air Presto Womenswachten, heb je misschien geluk, maar zelfs dan heb je niet altijd een paar in jouw maat.

Als u geen gedoe wilt, kunt u online een paar kopen bij een externe verkoper. Maar tenzij je bereid bent om topklasse te betalen aan een gerenommeerde persoon, is de kans groot dat je vastloopt met een vals paar. Weet je nog dat die Flint 13s Randy kocht? Hij verkocht ze om Air Jordan Cool Gray 11s te kopen. Toen hij ze ontving, ontdekte hij dat ze nep waren.