1 (edytowany przez GrupaProgresLDZ 2016-12-29 12:37:12)

Temat: Obsługa klienta z językiem francuskim

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Współpracujemy z ponad 700 firmami na terenie całego kraju, dzięki 14 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 8209

Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Młodszego Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Łódź
Oczekiwania:
•    Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (od poziomu B2)
•    Średnio-zaawansowana znajomość języka angielskiego (od poziomu B1)
•    Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
•    Znajomość obsługi komputera
•    Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
Oferta:
•    umowę o pracę
•    pracę w pełnym wymiarze godzin
•    pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa
•    możliwość rozwoju i awansu
•    wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
•    szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

Prosimy o przesyłanie CV na adres:
karolina.idczak@grupaprogres.pl lub radoslaw.kosecki@grupaprogres.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Grupę Progres siedzibą w Gdańsku."

2

Odp: Obsługa klienta z językiem francuskim

Urozmaićcie trochę ofertę to na pewno przyciągnie więcej kandydatów smile