Temat: Specjalista ds. obsługi klienta (język włoski)
Dla naszego Klienta lidera w branży Contact Center w Europie poszukujemy Specjalisty ds. obsługi Klienta zagranicznego
LeadForce to innowacyjne Contact Center, które od ponad 2 lat świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi.
Dzięki innowacyjnym działaniom w ciągu niespełna kilkunastu miesięcy obsłużyliśmy kilka tysięcy Klientów z całej Europy.
Chcemy aby wkrótce były to miliony!
Aby tego dokonać poszukujemy do naszego Zespołu - Specjalisty ds. obsługi Klienta zagranicznego
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów (okolice Metra Służew)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- kompleksowe wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów
- koordynację zamówień: przyjmowanie i monitorowanie zamówień Klientów oraz obsługę elektronicznego systemu zamówień
- budowę oraz utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą Klientów
- doradztwo produktowe- współpracę z zagranicznymi oddziałami logistyki
- krótkie tłumaczenia
Od Kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka włoskiego
- umiejętności komunikacyjnych oraz postawy pro-klienckiej
- zorientowania na cel- dobrej ogranizacji pracy
- podstawowej znajomości pakietu MS Office
- doświadczenie w obsłudze klienta/customer service będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- atrakcyjny pakiet wynagrodzeń (pensja podstawowa, premie, nagrody)
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, z młodymi i uśmiechniętymi ludźmi
- możliwość rozwoju i awansu- atrakcyjną lokalizację biura (okolice Metra Służew)
Osoby zainteresowane - prosimy o przesłanie CV na adres praca@leadforce.pl