1

Temat: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niemiecki

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - język niemiecki

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania:

Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku niemieckim, angielskim i polskim w zakresie:

ÔÇó    Rozwi─ůzywania problem├│w zg┼éaszanych przez klient├│w w oparciu o wiedz─Ö dotycz─ůc─ů produkt├│w, us┼éug, op┼éat, procedur;
ÔÇó    Wsparcia w zakresie obs┼éugi terminali p┼éatniczych;
ÔÇó    Udzielanie informacji dotycz─ůcych spe┼éniania wymog├│w technicznych i operacyjnych bezpiecze┼ästwa transakcji;
ÔÇó    Wprowadzanie i modyfikowanie danych klient├│w Elavon w systemach informatycznych;
ÔÇó    Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami.

Od Kandydat├│w oczekujemy:

ÔÇó    Bardzo dobrej znajomo┼Ťci j─Özyka niemieckiego;
ÔÇó    Minimum dobrej znajomo┼Ťci j─Özyka angielskiego;
ÔÇó    ┼üatwo┼Ťci nawi─ůzywania kontakt├│w i komunikatywno┼Ťci;
ÔÇó    Gotowo┼Ťci do pracy zmianowej, uwzgl─Ödniaj─ůcej r├│wnie┼╝ weekendy;
ÔÇó    Zdolno┼Ťci analitycznych;
ÔÇó    Bardzo dobrej znajomo┼Ťci obs┼éugi komputera i pakietu MS Office.

Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

ÔÇó    Stabilne zatrudnienie w oparciu o umow─Ö o prac─Ö na pe┼éen etat w jednej z najszybciej rozwijaj─ůcych si─Ö bran┼╝ w Polsce;
ÔÇó    Bogaty pakiet benefit├│w: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieni─Ö┼╝ne zale┼╝ne od wynik├│w pracy;
ÔÇó    Zestaw szkole┼ä przygotowuj─ůcych do pracy - wcze┼Ťniejsze do┼Ťwiadczenie w bran┼╝y finansowej nie jest wymagane;
ÔÇó    Jasn─ů ┼Ťcie┼╝k─Ö awansu i mo┼╝liwo┼Ť─ç rozwoju w strukturach firmy;
ÔÇó    Prac─Ö w mi─Ödzynarodowym ┼Ťrodowisku w sta┼éym kontakcie z j─Özykami obcymi;
ÔÇó    Przyjazn─ů atmosfer─Ö pracy w m┼éodym zespole nastawionym na wsp├│┼éprac─Ö.

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie aplikacji na adres: rekrutacja@elavon.com