logo słówka

#1 2013-11-07 14:22:36

Pjotreeek
Pisarz

książki/strony z ćwiczeniami

poszukuję jakiś stron z ćwiczeniami gramatycznymi, możliwie jak najwięcej tak by wszystko sobie utrwalić
mogą też być jakieś książki, jestem zielony w tym temacie i nie mam pojęcia o żadnych publikacjach więc będę wdzięczny za jakiekolwiek propozycje

#2 2013-11-07 14:51:45

auguriusz
Pisarz

Re: książki/strony z ćwiczeniami

#3 2013-11-07 18:18:53

Pjotreeek
Pisarz

takie ironiczne odpowiedzi lepiej sobie darować.

nie chcę trafić na jakieś badziewie wpisując po prostu "hiszpański ćwiczenia" w wyszukiwarce, forum jest chyba od pomagania, dlatego zapytałem o radę bardziej wtajemniczonych.

#4 2013-11-07 20:57:37

auguriusz
Pisarz

A na co lepszego liczyłeś? Na to, że ktoś Ci prześle swoje książki pocztą do domu? Podałem adres strony, na której masz pokaźną bibliotekę, z której z powodzeniem będziesz mógł się uczyć. Trzeba tylko trochę własnej inicjatywy.

#5 2013-11-07 22:09:56

Pjotreeek
Pisarz

Na podanie jakiejś strony z ćwiczeniami, która jest warta polecenia, gdyż w internecie aż roi się od błędów. A ja nie jestem obeznany więc pytam tutaj, bo na to tutaj jest miejsce.
I jest wyraźnie w 1 poście napisane - poszukuję stron, ew. książek , które mógłbym kupić. Nie ma nic o wysyłaniu mi ich do domu, także sarkazm zachowaj dla siebie.

#6 2013-11-08 09:21:45

auguriusz
Pisarz

No to ja wyraźnie podałem link do strony, z której możesz ściągać książki.
Podam Ci jedną pozycję, bo nie wiem, czy w klikaniu jesteś obeznany:
http://chomikuj.pl/xmariadjx/eBook/E-BO … 137889.pdf

#7 2013-11-08 12:41:20

Pjotreeek
Pisarz