Temat: ksi─ů┼╝ki/strony z ─çwiczeniami

poszukuj─Ö jaki┼Ť stron z ─çwiczeniami gramatycznymi, mo┼╝liwie jak najwi─Öcej tak by wszystko sobie utrwali─ç
mog─ů te┼╝ by─ç jakie┼Ť ksi─ů┼╝ki, jestem zielony w tym temacie i nie mam poj─Öcia o ┼╝adnych publikacjach wi─Öc b─Öd─Ö wdzi─Öczny za jakiekolwiek propozycje

2

Odp: ksi─ů┼╝ki/strony z ─çwiczeniami

www.chomikuj.pl

3

takie ironiczne odpowiedzi lepiej sobie darowa─ç.

nie chc─Ö trafi─ç na jakie┼Ť badziewie wpisuj─ůc po prostu "hiszpa┼äski ─çwiczenia" w wyszukiwarce, forum jest chyba od pomagania, dlatego zapyta┼éem o rad─Ö bardziej wtajemniczonych.

4

A na co lepszego liczy┼ée┼Ť? Na to, ┼╝e kto┼Ť Ci prze┼Ťle swoje ksi─ů┼╝ki poczt─ů do domu? Poda┼éem adres strony, na kt├│rej masz poka┼║n─ů bibliotek─Ö, z kt├│rej z powodzeniem b─Ödziesz m├│g┼é si─Ö uczy─ç. Trzeba tylko troch─Ö w┼éasnej inicjatywy.

5

Na podanie jakiej┼Ť strony z ─çwiczeniami, kt├│ra jest warta polecenia, gdy┼╝ w internecie a┼╝ roi si─Ö od b┼é─Öd├│w. A ja nie jestem obeznany wi─Öc pytam tutaj, bo na to tutaj jest miejsce.
I jest wyra┼║nie w 1 po┼Ťcie napisane - poszukuj─Ö stron, ew. ksi─ů┼╝ek , kt├│re m├│g┼ébym kupi─ç. Nie ma nic o wysy┼éaniu mi ich do domu, tak┼╝e sarkazm zachowaj dla siebie.

6

No to ja wyra┼║nie poda┼éem link do strony, z kt├│rej mo┼╝esz ┼Ťci─ůga─ç ksi─ů┼╝ki.
Podam Ci jedn─ů pozycj─Ö, bo nie wiem, czy w klikaniu jeste┼Ť obeznany:
http://chomikuj.pl/xmariadjx/eBook/E-BO ÔÇŽ 137889.pdf

7