logo słówka

#1 2013-11-04 21:35:57

Mariano13
Nowy użytkownik

Matura podstawowa z hiszpańskiego w 1,5 roku.

Witam.
Chciałbym dowiedzieć się czy możliwe jest napisanie matury z hiszpańskiego na poziomie podstawowym po 19 miesiącach nauki na w miarę przyzwoitym poziomie (powiedzmy +50%)
Jestem teraz w II klasie liceum i rozważam taką opcję. Dodam, że nie znam kompletnie hiszpańskiego więc nauka byłaby zupełnie od podstaw. Jestem samoukiem. Dziennie mógłbym poświęcić 1-2 godziny.

#2 2013-11-05 11:09:29

auguriusz
Pisarz

Re: Matura podstawowa z hiszpańskiego w 1,5 roku.

Ciężkie zadanie, zważywszy, na fakt, że matura podstawowa jest mniej więcej na poziomie B1. No i jeśli nawet zdecydujesz się na naukę to proponuję zasięgnąć pomocy nauczyciela - masz mało czasu i raczej nie powinieneś eksperymentować jako samouk.

#3 2013-11-05 18:43:03

Pjotreeek
Pisarz

auguriusz napisał:

Ciężkie zadanie, zważywszy, na fakt, że matura podstawowa jest mniej więcej na poziomie B1. No i jeśli nawet zdecydujesz się na naukę to proponuję zasięgnąć pomocy nauczyciela - masz mało czasu i raczej nie powinieneś eksperymentować jako samouk.

W OGÓLE SIĘ Z TYM NIE ZGADZAM.

Chłopie masz mnóstwo czasu i spokojnie dasz radę. Podstawowa matura to nie jest jakiś wygórowany poziom, jeśli rozumiem teraz szkoła to ciężej, ale jak poświęcisz teraz godzinkę dziennie a w wakacje porządnie się przyłożysz to masz maturę świetnie zdaną.

A właśnie, ja mam maturę za pół roku a zdaję rozszerzoną. Uczę się w domu sam, żadna szkoła językowa, żadne prywatne lekcje. Jakieś 4-5 lat temu miałem pierwszą styczność z tym językiem ale przerwałem naukę ze względu na LO. Wszystko jest możliwe jeśli tego się bardzo chce.

#4 2013-11-06 06:57:05

auguriusz
Pisarz