Temat: att Gobert var den b

Jag ?r en fantasi fanatiker som spelar i absolut lika m?nga ligor som min Nike Air Max 2017 Dames fru till?ter (och en massa hon inte vet om, Asics Gel Lyte 5 Femme men ber?tta inte f?r henne) .. Jag ?r riktigt bra med siffror och till?mpar dem .
L?t mig ge dig ett exempel p? hur den h?r kombinationen fungerar f?r Nike Air Max Command Mujer mig och leder till fantasinsynt.
Jag fl?g ut till Las Vegas 2014 f?r att se Summer League, f?rv?ntar sig att bli wowed vid d? lotteri v?ljer Andrew Wiggins, Jabari Parker och Dante Exum. Nike Air Presto Mens Faktum ?r att jag gick f?r att se Bucks spela jazzen f?r att kolla in de tv? sista, Adidas Superstar Femme som blev tysta buzz som kanske de tv? b?sta spelarna i sin klass.
I st?llet h?nde detta (f?rl?t att stavningskontrollen ?ndrade den f?rsta "posterizes" till "posteriors"): Jag fortsatte med att skriva att Rudy Gobert och Giannis Antetokounmpo var de tv? mest imponerande spelarna jag s?g i 2014 Summer League och p? grund av det ledde jag b?da sina fantasy-bandvagnar som sena Nike Air Max 90 Heren Zwart slingrar den n?sta s?songen. N?r deras stj?rnor b?rjade stiga, fortsatte analytiken att f?resl? att dessa inte bara var imponerande unga spelare, men att de ocks? kunde vara generations talanger. Vid f?rra s?songen argumenterade jag att Gobert var den b?sta defensiva spelaren i NBA (tillsammans www.anthonytouma.fr med Draymond Green). Men min sp?rning av Giannis var mycket mer djupg?ende.
Med Giannis Adidas Superstar Uomo Nero argumenterade jag h?sten 2016, innan f?rra s?songen b?rjade, att det stora Nike Air Max 90 Mujer experimentet av honom som spelade mer on-ball som en de facto point guard skulle fungera, och att han skulle vara en stj?rna i b?de fantasi och faktisk basket. Vid midseasonen ber?ttade analytikerna att Giannis kanske bara varit den mest f?rb?ttrade spelaren i NBA-historien. S?lunda, f?re starten av denna NBA-s?song, medan m?nga experter projicerade Russell Westbrook som den b?sta Nike Air Max Thea Womens fantasyplockningen, gick jag p? rekord att Giannis var min val f?r 2017-18 NBA MVP och borde vara den f?rsta ?vergripande fantasyplockningen.
Att ?terskapa: Min metod ?r uppbyggd p? obsessiv sportfandom, total neds?nkning i fantasid sport och det faktum att siffror och statistik kommer naturligt f?r mig. L?t oss packa upp alla dessa saker lite, b?rja med min historia med sport.