Temat: Capgemini Polska rekrutuje!

Aktualnie do naszych biur w Krakowie, Katowicach i Opolu poszukujemy osób ze znajomością języka portugalskiego na stanowisko :

Asystent ds. Wsparcia Technicznego Klienta Portugalskojęzycznego

Opis stanowiska:
Szkolenia wstępne przygotują Cię do:
•    ObsĹ‚ugi przychodzÄ…cych poĹ‚Ä…czeĹ„ telefonicznych/ e-maili od klientĂłw dotyczÄ…cych problemĂłw technicznych zwiÄ…zanych z codziennym uĹĽytkowaniem komputera
•    Analizowania i rozwiÄ…zywania najczÄ™stszych zapytaĹ„ korzystajÄ…c z przygotowanych przez nas rozwiÄ…zaĹ„ i procedur
•    Zapewnienia wysokiej jakoĹ›ci obsĹ‚ugi klientĂłw
•    Współpracy z zespoĹ‚em specjalistĂłw IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Wymagania:
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
•    Bardzo dobrÄ… znajomość jÄ™zyka portugalskiego
•    DobrÄ… znajomość jÄ™zyka angielskiego
•    Nastawienie pro klienckie oraz umiejÄ™tność efektywnej komunikacji
•    Podstawowe doĹ›wiadczenie w zakresie obsĹ‚ugi Windows 7 i pakietu MS Office
•    DoĹ›wiadczenie w zakresie obsĹ‚ugi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
•    UmiejÄ™tność pracy z zespoĹ‚em, nastawienie na rozwiÄ…zywanie problemĂłw oraz umiejÄ™tność efektywnego zarzÄ…dzania zadaniami w czasie


Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie swojego CV na adres : praca.pl@capgemini.com wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.